Kurczat: Niezamknięte Koło

Kurczat: Niezamknięte Koło
[Polskie Radio, 2011]
Ocena: 1+/6

Mam dzisiaj zły dzień, a to nie jest dobra płyta. Ostatnio Mariusz Herma pytał się na swoim blogu o ilość odsłuchów przed opinią. Tych uczciwych i kompletnych. Przyznam się – nie przesłuchałem tej płyty do końca. A próbowałem kilka razy. Prawdopodobieństwo, że gdzieś tam na końcu tego albumu jest choć jeden dobry utwór jest tak znikome, że jestem w stanie zaryzykować. Sztampowy, prosty, nieznośny rock’n’roll. Takich płyt istnieją tysiące. Energetyczne nic. Przebojowa miałkość podana w nijakim gitarowym sosie. Żadna tam błyskotliwość i niebanalność, jak sugerują wzorowo napisane materiały promocyjne. Do tego wszystkiego w zestawie irytująca maniera wokalisty, dodatkowo podkreślona prostymi jak cep i nic nie wnoszącymi tekstami. Może pare nastek załapie się na te głupoty, ale tak jakby albo nie jestem grupą docelową, albo jestem złośliwym i okrutnym pseudo recenzentem z Internetu. A ten plusik to tylko z okazji tego, że jestem w stanie wyobrazić sobie gorsze płyty. Przynajmniej tak mi się wydaje. -Łukasz Halicki

http://www.myspace.com/kurczat

One Response to Kurczat: Niezamknięte Koło

  1. Karol says:

    Uwielbiam takie recenzje:)
    Pozdrawiam.

Skomentuj

