Ścianka, „Shifting The Night For Tomorrow”

Ścianka, „Shifting The Night For Tomorrow”
Ocena: 6/6

Prawdziwy rock’n’roll dla prawdziwych mężczyzn. Dzikość gitar, reżyseria David Lynch. Ja tam byłem, a wy co wtedy robiliście? Taki wstyd. Zaraz EP-ka, potem na jesieni płyta, a ja każdego dnia żałuję, że nie mam pełnej dyskografii. Tylko jakieś tam strzępki. Pana Planetę promował hit singiel o przyjacielu papierosie, teraz jest ten oto potwór, co go „Shifting The Night For Tomorrow” nazwali. Wersja „15-minutowe monstrum nie z tego świata pożerające niewinne dzieci i dziewice” niszczy i zachwyca. Ta krótsza przeznaczona na podbój radia również. Taki żarcik z tym radiem, przecież nikt ich nie słucha. Tylko tacy psycho i fani jak ja. Tak naprawdę i poważnie, to ja bardzo polecam. Widzimy się na koncertach! -Łukasz Halicki

4 Responses to Ścianka, „Shifting The Night For Tomorrow”

  1. Camel says:

    Maksymalna nota mnie nie dziwi i oczywiście, że do zobaczenia na koncertach!

  2. Masło says:

    tak jest, widzimy się. A czego nie masz w dyskografii Ścianki?

  3. Pingback: Ścianka: Shifting The Night For Tomorrow (EP) | P2M365.com

Skomentuj

